Σοβαρά προβλήματα και μεγάλες καθυστερήσεις καταγράφονται στον μεθοριακό σταθμό της Νυμφαίας στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα προκαλώντας την έντονη δυσφορία των επαγγελματιών και ταξιδιωτών που επιλέγουν τον συγκεκριμένο άξονα για τις μετακινήσεις τους. Οι καταγγελίες από την πλευρά των οδηγών εστιάζουν στη λειτουργία της απολυμαντικής τάφρου που έχει τοποθετηθεί για τον έλεγχο των ζωονόσων καθώς υποστηρίζουν ότι η αναμονή αγγίζει τις αρκετές ώρες ενώ παράλληλα είδαν το φως της δημοσιότητας αναφορές για παντελή έλλειψη νερού και απολυμαντικού υγρού στο σημείο.
Στον αντίποδα η Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης παρεμβαίνει για να καθησυχάσει τα πνεύματα ξεκαθαρίζοντας ότι οι μηχανισμοί ελέγχου δουλεύουν κανονικά χωρίς να παρουσιάζονται ανυπέρβλητα εμπόδια ή ακραίες καθυστερήσεις πέραν των συνηθισμένων για τη ροή των οχημάτων κατά την περίοδο των θερινών μηνών.








