Μια εξαιρετικά σημαντική υποδομή που αναμένεται να αλλάξει ριζικά τα αθλητικά δεδομένα της περιοχής μπαίνει και επίσημα σε τροχιά υλοποίησης για τον Δήμο Αλεξανδρούπολης, καθώς εγκρίθηκε η ένταξη της Πράξης «Κατασκευή Σπιτιού Γυμναστικής» στο Πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία και Θράκη 2021-2027». Η θετική αυτή εξέλιξη φέρει την υπογραφή του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Χριστόδουλου Τοψίδη, με τον συνολικό προϋπολογισμό του έργου να ανέρχεται στο ποσό των 3.969.476,92 ευρώ.
Το νέο αυτό κέντρο θα κατασκευαστεί εντός του ήδη υφιστάμενου αθλητικού συγκροτήματος της πόλης και θα αποτελέσει ένα υπερσύγχρονο στολίδι προορισμένο να καλύψει τις εξειδικευμένες ανάγκες αθλημάτων όπως η ενόργανη, η ακροβατική και η αεροβική γυμναστική. Μέσα από τη δημιουργία πλήρων αγωνιστικών αλλά και βοηθητικών χώρων, η νέα δομή θα προσφέρει ιδανικές συνθήκες προπόνησης και αγώνων για εκατοντάδες αθλητές, προπονητές και τοπικούς συλλόγους, ενώ θα είναι έτοιμη να φιλοξενήσει και μεγάλες διοργανώσεις.








