Μήνυμα υπέρ της θεσμικής νομιμότητας και της διατήρησης της κοινωνικής ειρήνης στη Θράκη εξέπεμψε ο βουλευτής Ροδόπης του ΠΑΣΟΚ, Ιλχάν Αχμέτ, μιλώντας στη Δέλτα TV, με αφορμή την πρόσφατη δικαστική καταδίκη τεσσάρων ατόμων για τα επεισόδια στο Τέμενος «Τσινάρ» της Ξάνθης.
Ο κ. Αχμέτ έστειλε ένα ξεκάθαρο μήνυμα υπέρ της τήρησης των νόμων, επισημαίνοντας ότι κανένας δεν είναι υπεράνω του νόμου και ότι οι αποφάσεις των δικαστικών αρχών οφείλουν να γίνονται σεβαστές χωρίς αστερίσκους. Υποστήριξε μάλιστα ανοιχτά ότι οι έκνομες ενέργειες στο τέμενος λειτούργησαν τελικά εις βάρος της ίδιας της μουσουλμανικής μειονότητας, δημιουργώντας λανθασμένες εντυπώσεις στην κοινή γνώμη. O βουλευτής Ροδόπης έθεσε ως προτεραιότητα τη διαφύλαξη της κοινωνικής ειρήνης και της αρμονικής συνύπαρξης στη Θράκη, ενώ αναφέρθηκε και στην ανάγκη εμβάθυνσης της ελληνοτουρκικής συνεργασίας, ως βασικό πυλώνα για την ευημερία και τη σταθερότητα της ευρύτερης περιοχής.








