Υποχώρηση προκειμένου να μην «νεκρώσει» η αγορά της Αλεξανδρούπολης κατά την αιχμή της θερινής περιόδου έκανε η εταιρεία κατασκευής του δικτύου φυσικού αερίου. Οι έντονες διαμαρτυρίες εμπόρων, οδηγών και κατοίκων, σε συνδυασμό με τη δημόσια κατακραυγή για την «εμπόλεμη ζώνη» στο κέντρο της πόλης, οδήγησαν στην απόφαση για προσωρινή αναστολή των εργασιών.
Με επίσημη ανακοίνωσή της, η εταιρεία γνωστοποίησε ότι οι εργασίες διακόπτονται πλήρως για τη θερινή περίοδο με σκοπό την προστασία της αγοράς και της τουριστικής κίνησης, ενώ το έργο θα επανεκκινήσει τον Οκτώβριο. Είχε προηγηθεί αυστηρή επιστολή διαμαρτυρίας από τον Εμπορικό Σύλλογο Αλεξανδρούπολης και τον πρόεδρό του Βασίλη Κασαπίδη για τις πολύμηνες καθυστερήσεις και τις επικίνδυνες τομές. Η εταιρεία απέδωσε τα προβλήματα στην ανεύρεση αρχαιολογικών ευρημάτων και στον μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο, ενώ παράλληλα τρέχει τις εργασίες ασφαλτόστρωσης που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στον Ιούνιο.








