[email protected] | T: 25510-88430

26 Ιουνίου, 2026
TOP BANNER 2025a

Κύκλωμα ρευματοκλοπών: Έκλεβαν ρεύμα για μια 10ετία σε Έβρο, Ξάνθη και Καβάλα – Ζημιά 9 εκατ. ευρώ

revmatoklopes

Τέλος στην πολυετή δράση μιας καλά δομημένης εγκληματικής οργάνωσης που διέπραττε συστηματικές ρευματοκλοπές σε όλη την επικράτεια έβαλε η Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδας. Το συγκεκριμένο κύκλωμα είχε αναπτύξει έντονη επιχειρησιακή δράση στην περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με την αστυνομική έρευνα να φέρνει στο φως εκατοντάδες περιπτώσεις αλλοίωσης ψηφιακών αλλά και αναλογικών μετρητών του ΔΕΔΔΗΕ. Στο επίκεντρο των παράνομων παρεμβάσεων βρέθηκε ο Έβρος, η Ξάνθη και η Καβάλα όπου εντοπίστηκε μεγάλος αριθμός πειραγμένων ρολογιών.

Η παράνομη δραστηριότητα των μελών της οργάνωσης χρονολογείται από το 2017 γεγονός που καταδεικνύει τον βαθμό οργάνωσης και την εξειδίκευση που διέθεταν ώστε να αποφεύγουν τους ελέγχους. Οι αρχές προχώρησαν στη σύλληψη πέντε ηγετικών στελεχών ενώ στη σχηματισθείσα δικογραφία περιλαμβάνονται επιπλέον 101 φυσικά και νομικά πρόσωπα που είχαν συμβληθεί με το κύκλωμα ως πελάτες. Η συνολική οικονομική ζημία για τον ΔΕΔΔΗΕ αγγίζει το αστρονομικό ποσό των 9 εκ. ευρώ με τους δράστες να έχουν αποκομίσει καθαρά κέρδη που ξεπερνούν τις 370.000 ευρώ.

Άλλα θέματα