Σε μείζον πρόβλημα για την ασφάλεια και την τουριστική εικόνα της περιοχής εξελίσσεται το έντονο κυκλοφοριακό κομφούζιο που καταγράφεται κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου σε κόμβους και διόδια του Δήμου Παγγαίου, με τον Δήμαρχο Φίλιππο Αναστασιάδη να εκπέμπει σήμα κινδύνου και να ζητά άμεσες παρεμβάσεις.
Ο κύριος Αναστασιάδης προχώρησε σε επίσημη παρέμβαση προς τη διοίκηση της Εγνατίας Οδού προκειμένου να εξεταστούν λύσεις για την αποσυμφόρηση του δικτύου καθώς ο όγκος των οχημάτων που εξυπηρετείται σήμερα είναι πολύ μεγαλύτερος από εκείνον που είχε προβλεφθεί στον αρχικό σχεδιασμό των έργων. Η ραγδαία τουριστική ανάπτυξη των τελευταίων ετών έχει φέρει τον Δήμο Παγγαίου ανάμεσα στους δημοφιλέστερους προορισμούς πανελλαδικά, γεγονός που καθιστά επιτακτική την ανάγκη για αναβάθμιση των υποδομών προκειμένου να αποφευχθεί ένα ολοκληρωτικό κυκλοφοριακό μπλακ άουτ.








