[email protected] | T: 25510-88430

25 Ιουνίου, 2026
TOP BANNER 2025a

SOS από τον Δήμο Παγγαίου για το κυκλοφοριακό κομφούζιο στην Εγνατία Οδό – Ζητούν έργα εδώ και τώρα

«SOS» από τον Δήμο Παγγαίου για το κυκλοφοριακό κομφούζιο στην Εγνατία Οδό 1 41 screenshot

Σε μείζον πρόβλημα για την ασφάλεια και την τουριστική εικόνα της περιοχής εξελίσσεται το έντονο κυκλοφοριακό κομφούζιο που καταγράφεται κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου σε κόμβους και διόδια του Δήμου Παγγαίου, με τον Δήμαρχο Φίλιππο Αναστασιάδη να εκπέμπει σήμα κινδύνου και να ζητά άμεσες παρεμβάσεις.

Ο κύριος Αναστασιάδης προχώρησε σε επίσημη παρέμβαση προς τη διοίκηση της Εγνατίας Οδού προκειμένου να εξεταστούν λύσεις για την αποσυμφόρηση του δικτύου καθώς ο όγκος των οχημάτων που εξυπηρετείται σήμερα είναι πολύ μεγαλύτερος από εκείνον που είχε προβλεφθεί στον αρχικό σχεδιασμό των έργων. Η ραγδαία τουριστική ανάπτυξη των τελευταίων ετών έχει φέρει τον Δήμο Παγγαίου ανάμεσα στους δημοφιλέστερους προορισμούς πανελλαδικά, γεγονός που καθιστά επιτακτική την ανάγκη για αναβάθμιση των υποδομών προκειμένου να αποφευχθεί ένα ολοκληρωτικό κυκλοφοριακό μπλακ άουτ.