Σε μείζον πολιτικό και οικονομικό ζήτημα για την περιοχή εξελίσσεται η ξαφνική απόφαση της εταιρείας που διαχειρίζεται την Εγνατία Οδό να βάλει οριστικό τέλος στις δωρεάν διελεύσεις των οχημάτων των τοπικών επαγγελματιών. Η εξέλιξη αυτή μεταφέρει την έντονη αγανάκτηση του εμπορικού κόσμου του Έβρου απευθείας στο ανώτατο κοινοβουλευτικό επίπεδο, καθώς ο βουλευτής Έβρου της Ελληνικής Λύσης Πάρης Παπαδάκης προχώρησε στην κατάθεση επίκαιρης ερώτησης προς τον αρμόδιο Υπουργό ζητώντας την άμεση παρέμβαση και την επανεξέταση του μέτρου που πλήττει καίρια την ανταγωνιστικότητα των τοπικών επιχειρήσεων.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η Νομαρχιακή Επιτροπή Έβρου του ΣΥΡΙΖΑ η οποία ζητά την άμεση άρση της διακοπής των δωρεάν διελεύσεων από τους σταθμούς της Μέστης και του Αρδανίου προκειμένου να προστατευθεί η τοπική οικονομία.








