Στο επίκεντρο βρίσκεται η επιστημονική αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στους Ιατρικούς και τους Φαρμακευτικούς Συλλόγους της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με φόντο τη διενέργεια εμβολιασμών ενηλίκων μέσα στα φαρμακεία. Οι Φαρμακευτικοί Σύλλογοι της Περιφέρειας, με μια κοινή ανακοίνωσή τους, απαντούν στις αντιρρήσεις των γιατρών ξεκαθαρίζοντας ότι η παρουσία τους αποτελεί μέρος της εμβολιαστικής θωράκισης των πολιτών και όχι απειλή για το ιατρικό λειτούργημα.
Ο Πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Έβρου τοποθετήθηκε επί του θέματος επισημαίνοντας ότι το ισχύον θεσμικό πλαίσιο επιτρέπει συγκεκριμένες εμβολιαστικές πράξεις στο χώρο του φαρμακείου με την τελική ιατρική ευθύνη να ανήκει πάντα στον θεράποντα ιατρό που έχει την επίβλεψη του ασθενούς. Από την πλευρά τους οι φαρμακοποιοί σημειώνουν ότι δεν επιθυμούν να υποκαταστήσουν το έργο κανενός αλλά να λειτουργήσουν ενισχυτικά προς όφελος της δημόσιας υγείας ώστε να βελτιωθεί η πρόσβαση των πολιτών στις απαραίτητες υγειονομικές υπηρεσίες.








