[email protected] | T: 25510-88430

26 Ιουνίου, 2026
TOP BANNER 2025a

‘Εβρος: Βανδάλισαν το νέο αρδευτικό δίκτυο – Στο κόκκινο ο ΤΟΕΒ Φερών-Πέπλου με χρέη 1 εκατ. ευρώ

Βανδαλισμοί στο αρδευτικό δίκτυο Πέπλου Κήπων Σπασμένες υδροληψίες και οικονομικό αδιέξοδο 2 18 screenshot

Σε αναστάτωση και απόγνωση βρίσκονται οι αγρότες και οι παραγωγοί στον Έβρο μετά από ένα πρωτοφανές και κακόβουλο περιστατικό βανδαλισμού που έπληξε τις υποδομές της περιοχής. Άγνωστοι δράστες προχώρησαν σε εκτεταμένες καταστροφές στο ολοκαίνουργιο αρδευτικό δίκτυο του Πέπλου καταστρέφοντας ολοσχερώς 15 υδροληψίες και θέτοντας εκτός λειτουργίας ζωτικά τμήματα του δικτύου. Η ενέργεια αυτή προκαλεί μεγάλη απώλεια νερού δημιουργώντας σοβαρά προσκόμματα στην ομαλή άρδευση των καλλιεργειών κατά τη διάρκεια μιας ιδιαίτερα κρίσιμης χρονικής περιόδου για την παραγωγή.

Το κόστος αποκατάστασης επιβαρύνει δραματικά τον προϋπολογισμό του ΤΟΕΒ Φερών-Πέπλου ο οποίος βρίσκεται ήδη σε δεινή οικονομική θέση καθώς καλείται να διαχειριστεί ένα τεράστιο έλλειμμα που ξεπερνά το 1εκ. ευρώ σε ανείσπρακτες οφειλές. Κάθε νέα απρόβλεπτη δαπάνη στερεί απαραίτητους πόρους από μελλοντικά έργα υποδομής και συντήρησης. Ο πρόεδρος του Οργανισμού υπογράμμισε ότι έχουν ήδη ξεκινήσει όλες οι νόμιμες νομικές διαδικασίες για τη δικαστική διερεύνηση της υπόθεσης ώστε να βρεθούν οι υπαίτιοι και να λογοδοτήσουν.

Άλλα θέματα