Σε μια από τις πιο συζητημένες μεταρρυθμίσεις των τελευταίων δεκαετιών προχωρά η χώρα μας καθώς υπερψηφίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η νέα αυτή νομοθετική πρωτοβουλία φέρνει μια ιστορική ανατροπή στον τρόπο εκλογής των τοπικών αρχόντων, αφού πλέον οι δήμαρχοι και οι περιφερειάρχες θα αναδεικνύονται από την πρώτη και μόνη Κυριακή βάζοντας οριστικό τέλος στη διαδικασία του δεύτερου γύρου.
Το νέο σύστημα εισάγει τη δυνατότητα της δεύτερης προτίμησης στο ίδιο ψηφοδέλτιο με αποτέλεσμα αν κανένας συνδυασμός δεν συγκεντρώνει το απαραίτητο ποσοστό εκλογής να προσμετρώνται αυτόματα οι δεύτερες επιλογές των ψηφοφόρων από τις παρατάξεις που αποκλείστηκαν. Η εξέλιξη αυτή προκαλεί ήδη τις πρώτες έντονες συζητήσεις ανάμεσα στα στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης με τον Δήμαρχο Νέστου να τοποθετείται για το θέμα, υπογραμμίζοντας ότι το νέο μοντέλο ενδέχεται να ευνοήσει τις υφιστάμενες διοικήσεις.








