Σε ανοιχτή σύγκρουση με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων έρχονται οι επαγγελματίες αλιείς της Αλεξανδρούπολης οι οποίοι εμφανίζονται απογοητευμένοι από το πρόσφατο πακέτο μέτρων στήριξης που ανακοινώθηκε για τον κλάδο τους. Οι ψαράδες της πρωτεύουσας του Έβρου χαρακτηρίζουν ως καθαρή κοροϊδία τις κυβερνητικές εξαγγελίες καθώς η πολυπόθητη οικονομική ενίσχυση για το πετρέλαιο κίνησης περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στους μήνες Απρίλιο και Μάιο. Η απόφαση αυτή αφήνει εντελώς ακάλυπτο τον μήνα Μάρτιο ο οποίος σύμφωνα με τους παραγωγούς ήταν και ο πλέον καταστροφικός αφού η τιμή των καυσίμων διπλασιάστηκε εξαιτίας της ανάφλεξης της πολεμικής κατάστασης στη Μέση Ανατολή.
Ο πρόεδρος του Αλιευτικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης Δημήτρης Σαρίκας κρούει τον κώδωνα του κινδύνου υπογραμμίζοντας ότι οι επαγγελματίες της θάλασσας έχουν συσσωρεύσει τεράστιες οικονομικές υποχρεώσεις και αδυνατούν πλέον να καλύψουν τα έξοδα των σκαφών τους ζητώντας την άμεση τροποποίηση των μέτρων.








