Τις πύλες της τοπικής αγοράς εργασίας για τους νέους αποφοίτους ξεκλειδώνει το πρώτο ΕΠΑ.Λ. Αλεξανδρούπολης μέσα από μια ειδική ενημερωτική εκδήλωση που αναδεικνύει τη σημασία και τα οφέλη της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Η εκδήλωση που θα φιλοξενηθεί στις 29 Ιουνίου στο Νομαρχείο της πόλης εστιάζει στον επιτυχημένο θεσμό της μαθητείας ο οποίος συνδυάζει ιδανικά τη θεωρητική κατάρτιση στις σχολικές αίθουσες με την αμειβόμενη πρακτική άσκηση σε πραγματικό εργασιακό περιβάλλον. Οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να αναβαθμίσουν τα προσόντα τους αποκτώντας Πτυχίο Ειδικότητας Επιπέδου πέντε και να κάνουν τα πρώτα τους σταθερά επαγγελματικά βήματα σε δυναμικές επιχειρήσεις του νομού Έβρου.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης θα αναλυθούν οι προοπτικές του προγράμματος, θα παρουσιαστούν μαρτυρίες παιδιών που απορροφήθηκαν άμεσα σε θέσεις εργασίας, ενώ θα πραγματοποιηθούν απονομές βεβαιώσεων στους μαθητευόμενους και τιμητικές βραβεύσεις στους επαγγελματίες που στήριξαν ενεργά τον θεσμό κατά τη σχολική χρονιά 2025 – 2026.








