[email protected] | T: 25510-88430

27 Ιουνίου, 2026
TOP BANNER 2025a

Δίμηνο αγωνίας για ασθενείς με παχυσαρκία: Διακόπτεται προσωρινά η χρηματοδότηση του «Προλαμβάνω»

Δίμηνο αγωνίας για ασθενείς με παχυσαρκία Διακόπτεται προσωρινά η χρηματοδότηση του «Προλαμβάνω» 0 42 screenshot (1)

Στον «αέρα» μένουν χιλιάδες συμπολίτες μας που αντιμετωπίζουν προβλήματα παχυσαρκίας καθώς η ολοκλήρωση του παρόντος κύκλου για το εθνικό πρόγραμμα «Προλαμβάνω» δημιουργεί ένα σημαντικό κενό στην υγειονομική τους κάλυψη. Η χρηματοδότηση των συγκεκριμένων θεραπειών μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης ολοκληρώνεται επίσημα στις 30 Ιουνίου με αποτέλεσμα περίπου 71.000 δικαιούχοι να βρίσκονται ουσιαστικά στο κενό για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.

Οι ασθενείς καλούνται πλέον να διακόψουν την κρίσιμη αγωγή τους ή να επωμιστούν ένα εξαιρετικά υψηλό οικονομικό κόστος προκειμένου να συνεχίσουν τη θεραπευτική τους πορεία με τις ενώσεις των ασθενών να εκφράζουν έντονη ανησυχία για τις επιπτώσεις στην υγεία τους. Από την πλευρά του το Υπουργείο Υγείας παρέχει σαφείς διαβεβαιώσεις ότι το πρόγραμμα δεν πρόκειται να καταργηθεί αλλά θα επανεκκινήσει κανονικά από την πρώτη Σεπτεμβρίου.

Άλλα θέματα