[email protected] | T: 25510-88430

27 Ιουνίου, 2026
TOP BANNER 2025a

Εξοικονομώ: Παράταση μετ’ εμποδίων έως 17 Ιουλίου – SOS από μηχανικούς για απώλεια χρημάτων

Εξοικονομώ Παράταση μετ' εμποδίων έως 17 Ιουλίου – SOS από μηχανικούς για απώλεια χρημάτων 1 21 screenshot

Σε αγώνα δρόμου για χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων και τεχνικούς συμβούλους μετατρέπεται η ολοκλήρωση των εργασιών ενεργειακής αναβάθμισης καθώς η νέα προθεσμία που ανακοινώθηκε κρίνεται ως εξαιρετικά οριακή. Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας γνωστοποίησε την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ορίζοντας ως νέα καταληκτική ημερομηνία την Παρασκευή 17 Ιουλίου.

Η εξέλιξη αυτή ωστόσο δεν φαίνεται να καθησυχάζει την αγορά με τους μηχανολόγους μηχανικούς να εκφράζουν έντονες ανησυχίες κυρίως για την πορεία του προγράμματος του δύο χιλιάδες εικοσιπέντε. Οι ειδικοί προειδοποιούν για τον κίνδυνο να μείνουν ημιτελείς οι παρεμβάσεις με αποτέλεσμα να χαθούν πολύτιμα κονδύλια και οι ίδιοι οι ωφελούμενοι πολίτες να βρεθούν οικονομικά εκτεθειμένοι έχοντας ξοδέψει δικά τους χρήματα χωρίς να λάβουν την τελική επιδότηση. Παράλληλα επισημαίνεται η ανάγκη εύρεσης μιας πιο μόνιμης και ευέλικτης λύσης καθώς η σταδιακή λήξη του Ταμείου Ανάκαμψης απαιτεί διαφορετικό σχεδιασμό για την απορρόφηση των κονδυλίων.

Άλλα θέματα