Μια ακόμη χρυσή σελίδα στην ιστορία του ελληνικού αθλητισμού γράφει η Εθνική ομάδα Beach Handball των Γυναικών η οποία πανηγυρίζει την πρόκρισή της στα προημιτελικά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος που διεξάγεται στο Ζάγκρεμπ. Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα έχοντας στη σύνθεσή του τις δύο σπουδαίες αθλήτριες από την Αλεξανδρούπολη, τη Μάγδα και τη Νικολίνα Κεπεσίδου, επικράτησε με 2-0 στα σετ έναντι των Φιλιππίνων σφραγίζοντας την παρουσία του ανάμεσα στις οκτώ κορυφαίες ομάδες του πλανήτη.
Αυτή είναι η τρίτη φορά που η εθνική μας ομάδα πετυχαίνει αυτή την κορυφαία διάκριση μετά το 2018 στο Καζάν και το 2022 στο Ηράκλειο επιβεβαιώνοντας τη σταθερή της παρουσία στην παγκόσμια ελίτ του αθλήματος. Παρά την ήττα που γνώρισε στις λεπτομέρειες από την Αργεντινή με 2-0 το μεσημέρι της Παρασκευής τα κορίτσια μας στρέφουν πλέον όλη τους την προσοχή στη μεγάλη αυριανή αναμέτρηση με την Ισπανία με στόχο την πρόκριση στην τετράδα.








